[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Εγγυήσεις Προϊόντων
Η εγγύηση καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη στο προϊόν. Οποιαδήποτε άλλη βλάβη (πτώση, υγρασία, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα) αυτομάτως θέτει το προϊόν εκτός εγγύησης και θα υπάρχει χρέωση για την επισκευή του καθώς και για τον έλεγχο.
Τα προϊόντα της APPLE δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A. (Dead on Arrival)-D.A.P. (Delivered at Place) και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από τα εξουσιοδοτημένα service της APPLE.
Για περισσότερες πληροφορίες σε θέματα εγγύησης απευθυνθείτε στα ακόλουθα τηλέφωνα ή στις ιστοσελίδες των αντιπροσωπειών:
ASUS NOTEBOOKS
Asus call center 00800-44142044
HP
210 9696416
APPLE
INFOQUEST ΑΛ.ΠΑΝΤΟΥ 25 ΚΑΛΛΙΘΕΑ TK17671 211 9991260
DELL
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ +30 210 812 9800, +30 210 812 9855
LG
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
801 11 200 900 & 210 480 0564
Lenovo: κινητών, tablet & laptop
Tηλέφωνο: +302111984507
Monitors AOC
Yποστήριξη προϊόντων
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση
Ελλάδα: +30 211 234 3080
Προϊόντα Philips
Υποστήριξη προϊόντων
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση
Ελλάδα: +30 211 198 3802
Αντικατάσταση προϊόντος
Σε περίπτωση ελαττωματικής συσκευής, αντικατάσταση συσκευής γίνεται δεκτή, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, μόνο σε περίπτωση που η συσκευή δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές της κατασκευάστριας εταιρείας και βάσει των παρακάτω προϋποθέσεων:
1. Σε περίπτωση που κάποια συσκευή που αποκτήσατε από το κατάστημά μας είναι ελαττωματική εξ’αρχής, ισχύει η διαδικασία DOA / DAP.
– Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος.
– Η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 14 ημερών.
2. Τις αποφάσεις σχετικά με το εάν κάποια συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση DOA / DAP, λαμβάνονται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε κατασκευαστή στην Ελλάδα. Σε καμία περίπτωση η διαδικασία DOA / DAP δεν αναγνωρίζεται, εάν δεν υπάρξει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση από το τεχνικό τμήμα του επίσημου κατασκευαστή. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα. Η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.
3. Σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP.
4. Τα προϊόντα της APPLE δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A. (Dead on Arrival)-D.A.P. (Delivered at Place) και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από τα εξουσιοδοτημένα service της APPLE.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row]